Zadania wieloosobowego stanowiska ds. księgowości

Do zadań Wieloosobowego stanowiska ds. księgowości  należą sprawy kompleksowego planowania planu finansowego w zakresie finansowym i rzeczowym, analizowanie oceny kontroli oraz sprawozdawczości i jego realizacji, obsługi finansowo-księgowej i gospodarczej Centrum i innych podmiotów zleconych do obsługi księgowej, a w szczególności:
1.    Koordynacja prac w zakresie opracowywania planu finansowego, szczegółowego układu wykonawczego, windykacja należności,
2.    Sporządzanie wymaganych sprawozdań z wykonania planu finansowego, wykorzystania środków pozabudżetowych oraz realizacji zadań inwestycyjnych,
3.    Dokonywanie okresowych analiz i ocen przebiegu realizacji zadań gospodarczych, dochodów i wydatków budżetowych przez podległe jednostki organizacyjne pomocy społecznej,
4.    Obsługa finansowo-księgowa w zakresie budżetu i środków pozabudżetowych, opiniowanie projektów aktów prawnych Dyrektora Centrum oraz decyzji rodzących skutki finansowe,
5.    Gospodarowanie rzeczowymi składnikami majątkowymi,
6.    Miesięczne rozliczenie faktur,
7.    Obsługa finansowa środków pochodzących z PFRON,
8.    Przygotowywanie sprawozdań finansowo-rzeczowych związanych z realizacją zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej,
9.    Rozliczanie, księgowanie i prowadzenie windykacji środków PFRON,
10.    Udział w kontroli Warsztatów Terapii Zajęciowej w zakresie  wykorzystania  środków pochodzących z PFRON,
11.    Przygotowywanie dokumentów Staroście w celu podjęcia decyzji o odroczeniu (odmowie odroczenia) terminu spłaty pożyczki lub jej umorzenia,
12.    Przygotowywanie Staroście kompletu dokumentów niezbędnych do umorzenia pożyczki w limitowanej wysokości na wniosek pożyczkobiorcy po spełnieniu wymaganych warunków,
13.    Monitorowanie zawartych umów,
14.    Realizacja zadań księgowo-finansowych związanych organizacją i realizacją ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
15.    Sporządzanie i wyliczanie list płac,
16.    Wystawianie zaświadczeń o zarobkach,
17.    Sporządzanie comiesięcznych deklaracji i raportów ZUS i sprawozdań do GUS,
18.    Prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym.

Wytworzył: Paweł Karolczuk (14 marca 2009)
Opublikował: M.S. (14 marca 2009, 07:39:51)

Ostatnia zmiana: Michał Rzepka (3 stycznia 2012, 14:17:28)
Zmieniono: aktualizacja regulaminu org.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2996

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij