Zadania wieloosobowego stanowiska ds. administracyjno-technicznych

Do zadań wieloosobowego stanowiska ds. administracyjno – technicznych  należy:

1.    Planowanie  i  realizacja  inwestycji,  remontów  oraz  zakupów inwestycyjnych i opracowanie sprawozdawczości w tym zakresie,
2.    Obsługa administracyjna Centrum (prowadzenie spraw osobowych   pracowników, szkolenie pracowników w zakresie bhp, zamówienia publiczne),
3.    Prowadzenie i nadzór nad rejestrem skarg i wniosków,
4.    Przygotowanie dokumentacji i postępowania dotyczącego naboru na wolne stanowiska urzędnicze oraz w zakresie służby przygotowawczej,
5.    Wykonywanie czynności związanych prawidłową eksploatacją i bieżącą obsługą pojazdu mechanicznego,
6.    Obsługa techniczno – porządkowa Centrum,
7.    Obsługa informatyczna Centrum, w tym zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych jednostki oraz sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniami systemu informatycznego i ochrony danych osobowych,
8.    Prowadzenie i obsługa archiwum zakładowego.



Wytworzył: M. Rz. (10 września 2009)
Opublikował: Michał Rzepka (10 września 2009, 13:16:42)

Ostatnia zmiana: Michał Rzepka (3 stycznia 2012, 14:23:07)
Zmieniono: Aktualizacja regulaminu org.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 6167

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij