


Zadania wieloosobowego stanowiska ds. administracyjno-technicznych
Do zadań wieloosobowego stanowiska ds. administracyjno – technicznych należy:1. Planowanie i realizacja inwestycji, remontów oraz zakupów inwestycyjnych i opracowanie sprawozdawczości w tym zakresie,
2. Obsługa administracyjna Centrum (prowadzenie spraw osobowych pracowników, szkolenie pracowników w zakresie bhp, zamówienia publiczne),
3. Prowadzenie i nadzór nad rejestrem skarg i wniosków,
4. Przygotowanie dokumentacji i postępowania dotyczącego naboru na wolne stanowiska urzędnicze oraz w zakresie służby przygotowawczej,
5. Wykonywanie czynności związanych prawidłową eksploatacją i bieżącą obsługą pojazdu mechanicznego,
6. Obsługa techniczno – porządkowa Centrum,
7. Obsługa informatyczna Centrum, w tym zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych jednostki oraz sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniami systemu informatycznego i ochrony danych osobowych,
8. Prowadzenie i obsługa archiwum zakładowego.
Wytworzył: M. Rz. (10 września 2009)
Opublikował: Michał Rzepka (10 września 2009, 13:16:42)
Ostatnia zmiana: Michał Rzepka (3 stycznia 2012, 14:23:07)
Zmieniono: Aktualizacja regulaminu org.
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 6167